Politika kvality
Politika kvality spoločnosti ESCO SERVIS, s.r.o. vyjadruje záväzok vedenia spoločnosti ku kvalite poskytovaných služieb, k plneniu požiadaviek zákazníka, požiadaviek právnych a iných relevantných predpisov zainteresovaných strán a k plneniu cieľov.
Zameraná hlavne na tieto činnosti:
- Montáž, opravy, údržba, servis, odborné prehliadky
- Nákladná doprava
- Inžinierska a stavebná činnosť
- Výroba, rozvod a predaj tepelnej energie
Základným princípom tejto koncepcie kvality spoločnosti ESCO SERVIS, s.r.o. je:
- trvalé zlepšovanie efektívnosti a výkonnosti procesov a vykonávaných činností
- poskytovanie služieb vysokej kvality v súlade s platnými národnými, medzinárodnými legislatívnymi predpismi a odbornými normami súvisiacimi s výkonom našej činnosti a požiadavkami EN ISO 9001:2016
- orientácia na zákazníka a rešpektovanie pravidiel etiky pri poskytovaní služieb
- pestovanie vzťahu a osobnej zainteresovanosti zamestnancov ku kvalite a k dodržiavaniu etických princípov a lojality k spoločnosti
- vytváranie podmienok pre vzdelávanie a osobný rozvoj zamestnancov, aby boli stanovené ciele plne pochopené a plnené
- stimulovanie spokojnosti a výkonu zamestnancov kvalitným pracovným prostredím a skvalitnením systému motivácie zamestnancov
- organizačné, personálna, materiálne a informačné zabezpečenie zdrojov pre systémové a cieľavedomé plnenie daných úloh
- neustále zabezpečovanie efektívnej internej komunikácie a tímovej práce pri uplatňovaní a zdokonaľovaní systému manažérstva kvality
- sledovanie a udržiavanie spätnej väzby medzi spoločnosťou, zákazníkmi a zainteresovanými stranami
- trvalé zlepšenie odbornej, technickej a informačnej úrovne vo všetkých oblastiach svojej činnosti pri trvalom zohľadňovaní požiadaviek na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia
v Prešove, 19.05.2021
Ing. Natália Banduričová
konateľka spoločnosti